.

بر اساس تصاویر منتشر شده از مناطق مختلف کشورمان حمله انتقامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی از لحظاتی پیش آغاز شده است.

سرویس دفاع و امنیت مشرق _ بر اساس تصاویر منتشر شده از مناطق مختلف کشورمان حمله انتقامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی از لحظاتی پیش آغاز شده است.

تا این لحظه تصاویر لحظه شلیک موشک از شهرهای مختلف ایران نظیر تهران، اصفهان و سایر مناطق مرکزی کشور منتشر شده است.

لحظه شلیک موشک‌های ایرانی به سمت سرزمین‌های اشغالی

تصاویری زیبا از شلیک همزمان چندین موشک بالستیک از شهر تبریز به سمت سرزمین های اشغالی را مشاهده می کنید.

حملات موشکی ایران به سرزمین ‌های اشغالی همزمان با سراسر کشور در تبریز آغاز شد

گزارش‌های اولیه از شلیک موشک‌های بالستیک توسط ایران حکایت دارد

موشک‌های ایران بر فراز دیوار براق مسجد الاقصی

ویدیویی از عبور موشک‌های بالستیک‌ ایرانی بر فراز مسجد الاقصی منتشر شده است.

موشک‌های ایران بر فراز دیوار براق مسجد الاقصی

اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حملات موشکی به اراضی اشغالی

اولین اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حملات موشکی به سرزمین‌های اشغالی صادر شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم انا من المجرمین منتقمون امت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.

خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است. اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است، واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزیزِ الحَکیمِ

موشک‌های ایرانی با کلاهک خوشه ای تل آویو را به آتش کشیدند

دقایقی پس از شلیک موشک‌های بالستیک ایرانی به سرزمین‌های اشغالی، تصاویر برخورد آن‌ها به تل‌آویو منتشر شد. به نظر می رسد موشک های بالستیک ایرانی با سر جنگی خوشه ای با موفقیت به هدف اصابت کرده اند

نخستین تصاویر از برخورد موشک های بالستیک ایرانی به تل آویو

اصابت پیاپی کلاهک‌های موشک های بالستیک ایرانی به تل آویو

اصابت پیاپی کلاهک‌های موشک های بالستیک ایرانی به تل آویو

لحظه اصابت موشک‌های ایران به شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی

اصابت کلاهک‌های بالستیک به پایگاه هوایی نواتیم از نمای نزدیک

حیرت و وحشت شهرک‌نشینان صهیونیست زیر بارش موشک‌های ایرانی

پس از اصابت موشک‌های ایرانی به اهداف صهیونیستی، ویدیوهایی از وحشت و حیرت شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی منتشر شد.

حیرت و وحشت شهرک‌نشینان صهیونیست زیر بارش موشک‌های ایرانی
 

اصابت موشک هایپرسونیک ایرانی

ویدئویی جالب از اصابت تعداد زیادی موشک ایرانی به خاک سرزمین های اشغالی که به نظر می رسد یک کلاهک موشک هایپرسونیک نیز در میان آنها وجود دارد.

اصابت موشک هایپرسونیک ایرانی

واکنش سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به حمله موشکی ایران

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل: این حملات عواقبی خواهد داشت. ما هر کجا و هر وقت تصمیم بگیریم اقدام خواهیم کرد.

در جریان دفاع، چند رهگیری انجام دادیم. در مرکز و مناطق جنوب کشور برخورد هایی وجود دارد. در این مرحله هنوز در حال انجام ارزیابی [حمله] هستیم و از تلفات آن بی اطلاع هستیم.

مشارکت آمریکا در مقابله با موشک‌های شلیک شده ایران به سمت اراضی اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول آمریکایی بیان کرد که آمریکا در رهگیری و مقابله با موشک‌های شلیک شده ایران به سمت اراضی اشغالی مشارکت داشته است.

پیام حساب کاربری رهبر انقلاب درباره عملیات وعده صادق ۲

صفحه رهبر انقلاب اسلامی در شبکه ایکس، دقایقی پیش با انتشار آیه «‌نَصرٌ مِنَ الله و فَتحٌ قرِیب…» به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علییه مواضع رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

واکنش رئیس‌جمهور به انتقام موشکی سپاه

مسعود پزشکیان دقایقی پس از عملیات وعده صادق ۲ در صفحه توئیتری خود نوشت: بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. 

نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.

اطلاعیه دوم روابط عمومی کل سپاه

پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه دوم پیرامون عملیات وعده صادق ۲ اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی 

پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند ؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله(ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

در این عملیات برخی از پایگاه های هوایی و راداری ؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله ، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.

علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می شد ۹۰ درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده  و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است. این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.

توییت عبری صفحه رهبر انقلاب

صفحه توئیتری رهبر انقلاب به زبان عبری نوشت: به یاری خداوند ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و پوسیده رژیم صهیونیستی شدیدتر و دردناکتر خواهد شد

پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات وعده صادق ۲

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ضمن انتشار تصویر همرزم سابق خود، شهید تهرانی‌مقدم، در صفحه توئیتری خود نوشت: تنها گوشه‌ای از قدرت ایران به متجاوزان نشان داده شد؛ در برابر تهدیدات دشمن پاسخ‌های دور از انتظاری طراحی شده است. 

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون عملیات وعده صادق ۲

به دنبال اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی، با ترور مستشاران ایرانی در سوریه، لبنان و با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در شهادت شهید والامقام محمدرضا زاهدی، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در تهران و پس از آن با ترور رهبران و فرماندهان حزب الله لبنان به ویژه مجاهد کبیر و جان‌برکف جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مستشار دلاور ایرانی سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، همزمان با قتل و عام مردم مظلوم لبنان و فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و پاسخ مقتضی را ضروری نمود.

رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و حامیان بین المللی و منطقه‌ای آن، علی‌الخصوص حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار باید بدانند، ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته هیچ گاه آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود لکن در دفاع از حق مشروع خود در مقابل هر تجاوز و تعرّضی با صلابت و قدرت مثال زدنی کوتاه نمی‌آید و هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تشکر از اقدام مشروع، شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ملّت ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت ها و پشتیبانی های ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت مقتدر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در انتقام و مجازات رژیم کودک‌کش و جلّاد صهیونیستی این عملیات را حق مشروع خود دانسته و هشدار می دهد چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل نماید باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد و در صورت دخالت مستقیم کشورهای حامی رژیم در تجاوز و تعرض به ایران اسلامی، همزمان مراکز و منافع آنها نیز در سطح منطقه با هجوم مقتدرانه و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد. 

عراقچی: اسرائیل پاسخ دهد پاسخ ما قوی‌تر خواهد شد

سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه پیرامون عملیات وعده صادق ۲، در صفحه توئیتری خود نوشت: «غروب امشب ما از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور استفاده کردیم و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی را، که مسئول نسل‌کشی در غزه و لبنان هستند، هدف قرار دادیم.  این اقدام بعد از تقریبا دو ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه، بود.» 

«اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.  حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف کردن جنگ افروزان تل‌آویو , به جای دخالت احمقانه، دارند.»

تشریح عملیات وعده صادق ۲ توسط سرلشکر باقری

سرلشکر باقری در تشریح عملیات وعده صادق ۲ عنوان کرد: «سه پایگاه هوایی اصلی رژیم هدف قرار گرفته است / پایگاه موساد و پایگاه هوایی نواتیم و پایگاه هوایی که در ترور سید حسن نصرالله عزیز هدف قرار گرفت»

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: «در این عملیات زیرساخت های رژیم و مردم آن هدف قرار نگرفته است ولی اگر جنایت های خود و یا بخواهد علیه حاکمیت ما عملی انجام دهد تمام زیرساخت های حیاتی آن ها هدف قرار خواهد گرفت.»

 تکمیل می شود ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 168
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    72 10
    تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنید
    • تهرانی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      41 5
      پالایشگاه ها ، نیروگاهها و پمپ بنزین ها و بندرها و.. بزنید تا کمر اسراییل بشکنه و تو تاریکی طولانی فرو رود والا قابل تکذیب میشه باز
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      32 5
      الله اکبر الله اکبر الله اکبر
    • CH ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      36 4
      من شیراز زندگی میکنم و یه جا بودم که خیلی نزدیک دیدم انقدر صدای اینها وحشتناک بود تو اسمان انگار ستاره فروزان درسته کسی راضی به جنگ نیست ولی نمیشه که همیشه دشمنان ما هرکاری دلشون بخواد انجام بدن خیلی ممنون خدا که علم این موشک ها رو به ما عطا کردی و اجر کسایی که در امنیت نقش دارند با خدا و همینطور خیلی ممنون از انها
    • علی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      23 5
      بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریمـ بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم بچه‌ها مچکریم
  • علی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    45 6
    الله اکبر جانم فدای ایران لعنت بر صهیونیسم
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    38 4
    عشق است
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    26 32
    متل دفعه قبل آمریکا از صبح هشدار داد و 4 مرکز نظامی و اطلاعاتی اسراییل که هدف هستند از ظهر کاملا تخلیه شده اند
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      30 6
      حرف مفت نزن
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      25 4
      باشه قبول .دست امریکا درد نکنه . راحت شدی
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      25 4
      تو اینجوری خوشحال میشی در جهل خودت بمون
    • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      18 6
      تو عملیات قبلی خود وزیر امنیت ملی اسرائیل اعتراف کرد ‌که ایران دو پایگاه نظامی ما رو کاملا نابود کرد و سربازان زیادی را کشت پس حرف مفت نزن
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    21 4
    الله اکبر
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    16 5
    لسم الله الرحمن الرحیم ..... ان شالله خیر است ..
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    17 22
    از قبل خبر دادین که میخوایم شلیک کنیم حواستون باشه همه رو روی هوا پودر کنید تا خون از دماغ کسی نریزه
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      26 5
      درود بر سپاه پاسداران
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      19 2
      خبر نمیخواد با وجود این همه ماهواره از قبل آماده باش مشخصه. اگر از فتاح و سجیل استفاده کرده باشن با خبر و بی خبر میخوره
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      14 2
      چطور میشه مثل تو رو وقتی فاقد عقل و منطقی قانع کرد مواظب ذغال گداخته باش نسوزی عژیژ
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    13 41
    حتی یک دونه به زمین نرسید همه رو روی هوا پودر کردن ترقه بازی بود
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      28 5
      خود جهودها دارن فیلم برخوردش رو منتشر میکنن داره میخوره بدم میخوره
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    10 41
    چرا دنبال نابودی اسراییل هستین؟؟؟
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      20 6
      لالا لا لا بخواب عزیزم. چیزی نشده.
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      23 6
      چون صهیونیست دنبال نابودی بشریت هست
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    19 6
    الله اکبر و للله الحمد
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    18 5
    الله اكبر الله اكبر
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    17 6
    نصر من الله و فتح غریب الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت امیر المومنین علی بن ابی طالب (علیه آلاف تحیه و الثناء)
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    4 24
    باز که همرو داره میزنن
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    20 4
    وای من فیلم گرفتم، خیلی خوب بود، خرم آبادم، دست گلتون درد نکنه
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    19 4
    بزن که خوب می زنی ، حرامزاده های نامرد رو بزنید تا هوشمند سم کشی نکنند .بی شرف های حیوان صفت
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    19 5
    انشالله این دفعه تلفات گسترده از این حروم زاده ها بگیریم
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      8 15
      مطمئن باش یا تلفات ندارد یا کم است
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    18 4
    محکم بکوبید سر ابلیس نتانیاهو
  • شهروند IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    18 4
    دست سپاه درد نکنه همگی آماده این زمینی به تلاویو حمله کنیم و نسل این جرثومه های فساد و جنایت را از روی زمین پاک کنیم. دست سردار حاجی زاده و همه رزمندگان اسلام را می بوسم ما آماده آیم در رکاب امام خامنه ای به سرزمین های اشغالی هجوم ببریم. آن شا الله به زودی اسرائیل از روی زمین محو شود.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    8 3
    یا الله
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    17 5
    اول انتقام رئیس جمهور شهیدمون وهیئت همراه شهیدش دوم انتقام شهید مهمان عزیزمون شهید هنیئه وسوم انتقام شهید نازنین سید حسن نصرالله ،بزنید به انتقام خون های کودکان شهیدغزه
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      11 3
      خون شهیدان خدمت به گردن علی،اف وتقاصش را با سرنگونی رژیم فاشیست می گیریم
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    11 4
    خداراسپاس
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    12 3
    الله اکبر... نصر من الله و فتح قریب...
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    13 3
    الحمدالله ،محکم وکوبنده تار ومار کنید احزاب شیطان را .نشانه روید چهره ی پلید وشیطانی نتانیاهوی نجس را
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    12 4
    قلبم آرام گرفت .چه خوب است بشنویم خبر مرگ شیطان را
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    12 4
    الله اکبر
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    12 5
    آفرین به این صلابت ،خرد کنید دهان گشاد کج نتانیاهورا که در شورای امنیت واسه ما خط ونشان نکشد
  • DE ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    7 19
    اصابت كرد؟؟؟ خخخخ
    • حیدر IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      14 3
      به کوری چشم شما
    • حیدر IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      13 3
      به کوری چشم شما
  • DE ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    16 3
    آفرین . آفرین . مرگ بر اسرائیل .
  • علی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    15 3
    جانم فدای ایران لعنت بر وحوش صهیونیست
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    10 3
    الله اکبر مرگبرامریکا مرگبراسراییل
  • باربد IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    13 2
    انشالا که تلفات جانی داشته باشه حال کنیم
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    12 2
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر دم بچه ها سپاه گرم شیر مادرتون حلالتون بهتون افتخار می کنیم، انشا الله روح سیدحسن،حاج قاسم،عماد مغنیه،اسماعیل هنییه همگی شاد بترکه چشم دشمنان اسلام و ایران اسلامی 🤲🙏✌️🤲🙏✌️🇮🇷🤲🙏✌️🤲🇮🇷✌️🤲🙏🇮🇷🇱🇧🇵🇸🇱🇧🇵🇸🇮🇶🇮🇷🇵🇸🇱🇧🇮🇶🇮🇷🇵🇸🇱🇧🇮🇶
  • انقلابی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    14 2
    الله اکبر.از بعد شهادت شهید رئیسی شبی،به این زیبایی و فرابخشی نداشتم.آسمان پر از تیرهای خدا بود که بر قلب کفار و شیاطین نشست
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    14 2
    شهر تل اویو را به خاک و خون میکشیم. قسم به خون شهدا ناتان تو را میکشیم
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    9 2
    بسم الله المنتقم القهار . بسم الله العزیز الجبار . بزنید و بکشید این کفار صهیونیست رو تمامشون از زن و مرد تا تمام افراد بالغشون مهدور الدم هستن بکشیدشون و خونه هاشون رو رو سرشون ویران کنید
  • حامد CA ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    11 2
    احسنت
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    16 2
    اینا کمه بیشتر بزنید
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    14 4
    جانم فدای آقا سیدعلی. کاش ایشون دستور میدادند که شهر تلاویو رو با خاک یکسان کنند.کاش دیمونا رو پودر میکردیم.کاش حیفا رو نابود میکردیم کاش سگدونی بهاییها رو با خاک یکسان میکردیم. صهیونیستها و حتی وهابیها شرف ندارن و این نزدن شهرها رو چون خودشون شرف ندارن به حساب شرافت ما نمی‌ذارم به حساب دیگه ای میذارن.
  • Ace FI ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 11
    یکی توضیح بده چرا از مرکز ایران شلیک میشه نه از نقاط مرزی که معقول تر هست؟
  • امین IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    9 3
    نصر من الله و فتح القریب
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    9 2
    زنده باد خدا حفظتان کند دست مریزاد
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    6 3
    خدا قوت رزمندگان اسلام به شما افتخار می کنیم هرچه زودتر کاررا یکسره کنید انشاالله حق پیروز است
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    6 2
    این لذت بخشه
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    12 2
    بكشين يهوديان حرومزاده رو مشالله به سپاه
  • طاها IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    11 2
    جانم‌ فدای رهبر، داوطلب جنگ با اسرائیل هستم.
  • یک نفر IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    2 11
    توجه کردین موشک سمت چپی در اب افتاد و به هدفی نخورد؟
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    11 2
    مهمان ما را در خانه ما ترور کردند ، خدا رو شکر جواب نتانیاهوی لهستانی رو دادیم
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    6 3
    این است ایران
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    9 3
    زنده باشید
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    10 3
    به به ماشاءاللّٰه، جانم رزمندگان اسلام
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    13 3
    شیر ایران غرّش کرد
  • سینا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    9 3
    آخیش
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    12 2
    بایدپایگاه های هوایی وباند فرودگاه‌ها هدف بگيرند ونابود بکنند صهیونیست هاقدرتشون درنیروی هوایی شون هست ايران باید این برتری هوایی ازشون بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس